مجموعه اي از مقالات ترجمه شده در زمينه هاي مختلف
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است


حفاري و جمع‌آوري بطري‌هاي عتيقه محبوبيت گسترده‌اي پيدا مي‌كند - احتمالاً به دليل احتمال بالاي يافتن بطري‌ها با درك مكان حفاري. از آنجايي كه در قرن‌هاي گذشته توسعه شهري بسيار زياد بوده است، مكان‌هاي حفاري ماسك‌دار بي‌پاياني براي كشف وجود دارد. بازار بزرگي براي بطري‌ها و كوزه‌هاي قديمي در شرايط خوب وجود دارد - كلكسيونرها صدها يا حتي هزاران دلار براي نمونه‌هاي كمياب مي‌پردازند. چه چيزي ارزش يك بطري قديمي را دارد؟ شكل‌ها، رنگ‌ها يا طرح‌هاي هنري غيرمعمول بيشترين درخواست‌ها را دارند. برجسته كردن بطري را به ويژه جذاب مي كند. در اين فرآيند حروف برجسته يا طرح هايي براي تبليغ محصول در شيشه ساخته مي شد. تا زماني كه برچسب زدن كاغذ در دهه 1890 آغاز شد، منبت كاري براي نشان دادن محتويات بطري استفاده مي شد. فلزياب تصويري

كدام نوع فلزياب براي حفاري بطري بهترين است؟
در حالي كه فلزياب ها به طور مستقيم بطري ها را پيدا نمي كنند، اما شما را به بهترين مكان براي شروع حفاري در يك سايت هدايت مي كنند. يك فلزياب به شما كمك مي‌كند تا تكه‌ها و قطعات زباله‌هاي فلزي و بقايايي را كه در محل‌هاي زباله قديمي رايج هستند، پيدا كنيد. دنباله بازيابي شما به شما در ترسيم سريع نقشه سايتتان كمك مي كند. يك فلزياب با نفوذ عميق با يك سيم پيچ جست و جوي بزرگ بهترين گزينه براي كشف محل زباله است. كويل هاي جستجوي بزرگ مي توانند اجسام بزرگتر را شناسايي كرده و آنها را در اعماق بيشتر تشخيص دهند. در بسياري از نقاط كشور با كاني‌سازي بالا، مي‌خواهيد فلزياب‌هايي را انتخاب كنيد كه داراي كنترل تعادل زمين باشد. شما مي خواهيد فلزيابي را انتخاب كنيد كه در فركانس پايين تري براي مكان يابي گودال ها و محل هاي زباله كار كند. بسياري از آثار فلزي از آهن، برنج و فولاد توليد مي شوند. فركانس پايين‌تر حساس‌ترين عامل براي مكان‌يابي اين نوع اهداف خواهد بود. در اينجا ليست دقيقي از بهترين فلزياب هاي باقي مانده براي استفاده در جستجوي خود براي يافتن بطري ها و آثار قديمي آورده شده است.

برترين فلزياب هاي جستجوي عميق:
براي اولين بار، ايده ديدن اسكن تصوير زيرزميني از هدف به واقعيت تبديل شده است! تيم مهندسي Groundtech مدل‌هاي Discovery SM و SMR را زنده كرده است. اين دستگاه‌ها اسكن‌هاي بي‌درنگ تصوير را درست در مقابل چشمان شما نشان مي‌دهند. طلا، نقره و ساير فلزات ارزشمند به صورت تمام رنگي بر روي يك صفحه نمايش تمام رنگي نشان داده شده اند. فلزات ناخواسته مانند آهن نيز به وضوح نمايش داده مي شوند. سري Discovery به شما امكان مي دهد سيگنال هاي هدف را براي بررسي بعدي ذخيره كنيد و منوها را به چندين زبان ارائه مي دهد.

آشكارساز اسكن زمين سه بعدي هوشمند Groundtech Discovery SM (برترين انتخاب)
آشكارساز اسكن زمين سه بعدي هوشمند Groundtech Discovery SMR + مقاومت (برترين انتخاب)
بهترين بطري هاي عتيقه براي يافتن كدامند؟

بطري هايي كه بسيار مطلوب هستند، قطعات اوليه آمريكايي از دهه 1700 تا اوايل دهه 1900 هستند. اين به خاطر تاريخچه پشت اين سوغاتي ها و دست ساز بودن آنهاست. با محبوب شدن سيستم هاي حمل و نقل انبوه، مانند اختراع قايق بخار در سال 1807، نياز به ظروف بادوام ايجاد شد. از اين رو، بطري هاي بي شماري براي نوشيدني، غذا، دارو، سموم، لوازم آرايشي و جوهر خوري ايجاد شده است. نكته دقيق در مورد مكان يابي يك سايت بطري توليدي اين است كه در جايي كه مي توان آن را پيدا كرد، معمولا تعداد بيشتري منتظر كشف شدن هستند. بنابراين، هنگامي كه يك بطري ظاهر مي شود، مي توانيد مطمئن باشيد كه ديگران در نزديكي هستند.

كجا مي توانيد بطري هاي قديمي را پيدا كنيد؟
بيشتر بطري ها در مكان هايي يافت مي شوند كه با يافتن شيشه هاي قديمي مرتبط است. اين شامل سطل زباله هاي سابق، خانه هاي قديمي (يا خانه هاي بيروني)، سايت هاي ساخت و ساز، و مناطق ساحلي است. هر منطقه اي كه براي مدت طولاني به عنوان زباله دان عمل مي كند، بهشت ​​حفار بطري است. نسل‌هاي ديرينه آمريكايي زباله‌هاي خود را در حياط خلوت خود، گودال‌هاي خلوت يا زباله‌هاي شهري دفع مي‌كردند. شما مي توانيد اين نوع مكان ها را در اينترنت، در كتابخانه يا با مرور نقشه هاي قديمي شهر جستجو كنيد. همچنين تعدادي سخنگو از دوران ممنوعيت (1919 تا 1933) وجود دارد كه توسط حفار بطري كشف مي شود. بسياري از آنها در مناطق دور افتاده در حومه شهر پنهان شده اند. جدا از بطري‌هاي قديمي، سايت‌هاي اسپيكر فرصت خوبي براي بازيابي سكه‌ها و جواهرات دارند. شما به يك فلزياب براي كمك به مكان يابي مناطق زباله قديمي نياز داريد. يك فلزياب بقاياي فلز زنگ زده مانند حلقه هاي بشكه، تجهيزات قديمي مزرعه، قوطي هاي حلبي و درب ها را مي گيرد. پويشگران صنعت باستان

حفر گودال خصوصي
برخي از بهترين مكان‌ها براي يافتن بطري‌هاي عتيقه، گودال‌هاي مخفي فراموش شده‌اي هستند. همچنين براي دفع زباله هاي خانگي نيز از پريوي استفاده شد. كتاب‌هاي خصوصي از دوران جنگ داخلي تا اواخر قرن نوزدهم به وضوح سبك زندگي آن زمان را منعكس مي‌كنند و انواع مختلفي از بطري‌هاي دارو در آنها يافت مي‌شود. اين دوران فروش داروي بدنام "روغن مار" بود - كه از در به در سفر مي كرد و داروهاي مختلف بطري را دستفروشي مي كرد.

پيدا كردن يك گودال قديمي مستلزم كارآگاهي است، بنابراين به يك حفاري بسيار ماجراجويانه تبديل مي شود. در بسياري از موارد، دربهاي پشتي در يك خط مستقيم به سمت پايين باد از درب عقب قرار داشتند. آنها به مدت ده تا بيست سال مورد استفاده قرار مي گيرند، سپس رها مي شوند و با آجر، ماسه، سنگ يا خاك پر مي شوند.

منبع: https://www.metaldetector.com/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۲:۱۴ ] [ helen ]

اين مقاله يك پست وبلاگ 5 قسمتي تجديد چاپ شده از Hearing Health and Technology Matters (HHTM) است. با اجازه HHTM و نويسنده تجديد چاپ شده است. برخلاف پست‌هاي اصلي وبلاگ HHTM، اين نسخه شامل برخي پرسش‌ها و پاسخ‌ها بين نويسنده مقاله، امين آملاني، و برايان تيلور، سردبير Audiology Practices است. اگر يك مدير مطب، مالك يا يك پزشك هستيد كه مي‌خواهيد درباره پيچيدگي‌هاي قيمت سمعك بيشتر بدانيد، فضايي آرام پيدا كنيد و در آن جستجو كنيد. قيمت سمعك
بخش 1: روندهاي اسمي عمده فروشي
قبل از فرو رفتن در شكافي از ارقام و اعداد، از اين فرصت استفاده مي‌كنم تا خواننده را به چندين جنبه مرتبط با داده‌هاي عمده‌فروشي كاليبره كنم. اخطارهاي نوشته شده در سال هاي 2013 و 2016، كه در زير بيان شده اند، امروز نيز صادق هستند:
خطوط طبقه‌بندي كه رديف‌هاي سمعك را از هم جدا مي‌كنند - اقتصادي از سطح متوسط ​​تا ممتاز - با توجه به تنوع در خطوط توليد، تفسير سازنده از سطوح فناوري و قيمت‌هاي اتخاذ شده توسط بازار تا حدودي مبهم هستند.
مجموعه داده واقعاً يك نمونه است، كه توسط يك جناح كوچك ارائه شده است كه من از آنها حمايت مي كنم.
قيمت هاي گزارش شده براي خريد تك واحدي بدون تخفيف اضافي مي باشد.
قبل از سال 2004 هيچ داده اي در دسترس نيست.
شفافيت پادشاه است.
شكل 1. قيمت اسمي عمده فروشي سمعك، به دلار آمريكا، براي خطوط توليد متوسط ​​(دايره هاي پر شده آبي)، درجه برتر (دايره هاي پر شده قرمز)، و اقتصادي (دايره هاي پر شده سبز).
قيمت عمده سمعك متوسط، ممتاز و اقتصادي

 

قيمت گذاري عمده فروشي درجه يك
محصولات ممتاز به صورت دايره هاي قرمز پر شده در شكل 1 نشان داده شده اند.
مقايسه ها با استفاده از مقايسه هاي اسمي (به عنوان مثال، براي تورم تعديل نشده) به دست مي آيند.
در سال 2004، ارائه دهندگان به طور متوسط ​​1259 دلار براي يك محصول درجه يك پرداخت كردند. در سال 2019، يك محصول به طور قابل توجهي پيشرفته تر و سطح برتر با ميانگين قيمت عمده فروشي 1356 دلار در دسترس بود.
تفاوت اسمي در قيمت عمده فروشي بين سال هاي 2019 و 2004، 97 دلار است. در يك بازه زماني 16 ساله، اين تفاوت معادل كمي بيش از 6 دلار افزايش در سال است.
با گذشت زمان، قيمت عمده فروشي سمعك هاي درجه يك غيرخطي است و در سال 2010 به اوج 1453 دلار و در سال 2015 به 1150 دلار رسيد. سمعك اقدسيه
قيمت هاي عمده فروشي در سال 2016 شروع به افزايش كردند، زماني كه يك واحد واحد را مي توان با 1221 دلار خريداري كرد. در سال 2019، يك واحد به طور متوسط ​​​​1356 دلار است.
در سال 2019، قيمت اسمي عمده فروشي 206 دلار در هر واحد نسبت به ميانگين قيمت در سال 2015 افزايش يافته است.
با توجه به پيشرفت‌هاي فناوري در اتصال بلوتوث، قابليت شارژ مجدد، هوش مصنوعي و تغيير شكل سمعك‌ها براي رديابي سلامت و تندرستي كاربر، اين افزايش قيمت تعجب‌آور نيست.
در قسمت 2 اين مجموعه، ارزيابي خواهيم كرد كه آيا ارائه دهندگان اين افزايش قيمت تمام شده كالا (COGS) را در قيمت گذاري خرده فروشي خود در نظر مي گيرند يا خير.

قيمت گذاري عمده فروشي در سطح اقتصادي
محصولات اقتصادي به صورت دايره هاي سبز رنگ در شكل 1 نشان داده شده اند.
مقايسه ها با استفاده از مقايسه هاي اسمي (به عنوان مثال، براي تورم تعديل نشده) به دست مي آيند.
قيمت عمده فروشي سمعك هاي اقتصادي نيز غيرخطي است و در سال 2016 به اوج 471 دلار و در سال 2006 به 253 دلار رسيد.
خواننده زيرك توجه خواهد كرد كه الگوهاي قيمت گذاري در سطح اقتصادي معكوس با الگوهاي قيمت گذاري سطح برتر هستند. به اين معنا كه:
با افزايش قيمت‌گذاري در سطح اقتصادي، قيمت‌گذاري در سطح برتر كاهش مي‌يابد و با كاهش قيمت‌گذاري در سطح اقتصادي، قيمت‌گذاري در سطوح برتر افزايش مي‌يابد.
اين الگوهاي قيمت گذاري اساساً در زمان هماهنگ مي شوند.
قيمت محصولات اقتصادي در سال 2019 به طور متوسط ​​46 دلار بيشتر از سال 2004 در هر واحد است.
از سال 2016 كه قيمت يك محصول تك واحدي 471 دلار بود، قيمت تك واحدي در سال 2019 به طور اسمي 145 دلار كاهش يافته است.
در قسمت 2 اين مجموعه، اين كاهش COGS انتظار مي‌رود كه درآمد بيشتري را براي تمرين به همراه داشته باشد.
فرض بر اين است كه هزينه هاي عمده فروشي براي اين رديف كاهش يافته است - و انتظار مي رود در آينده كاهش يابد - تا ارائه دهنده بتواند با محصولات مستقيم به مصرف كننده رقابت كند.

متوسط ​​قيمت عمده فروشي سمعك
ميانگين قيمت عمده فروشي سمعك با دايره هاي آبي پر شده در شكل 1 نشان داده شده است.
مقايسه ها با استفاده از مقايسه هاي اسمي (به عنوان مثال، براي تورم تعديل نشده) به دست مي آيند.
ميانگين قيمت عمده فروشي شامل همه رده هاي محصول (به عنوان مثال، اقتصادي، اقتصادي-پرميوم، سطح متوسط، پيشرفته، ممتاز) است.
از سال 2004، ميانگين قيمت عمده فروشي سمعك به صورت خطي افزايش مي يابد.
سطح برتر در مقابل ميانگين هزينه عمده فروشي
در سال 2004، تفاوت اسمي در هزينه عمده فروشي بين يك محصول درجه يك و متوسط ​​سمعك 802 دلار به دست آمد.
در سال 2019، تفاوت اسمي در هزينه عمده فروشي بين يك محصول درجه يك و متوسط ​​سمعك به 582 دلار كاهش يافت.
كاهش تفاوت قيمت بين سمعك هاي درجه يك و متوسط ​​در طول زمان نشان مي دهد كه هزينه عمده فروشي دستگاه هاي سطح متوسط ​​به طور قابل توجهي افزايش يافته است.
اين يك يافته غيرمنتظره بود و داده هايي براي اثبات اين نتيجه درخواست شده است.
ميانگين هزينه عمده فروشي در مقابل سطح اقتصادي
در سال 2004، تفاوت اسمي در هزينه عمده فروشي بين متوسط ​​سمعك و يك محصول اقتصادي 177 دلار بود.

 

منبع: https://www.audiologypractices.org/an-analysis-of-us-hearing-aid-pricing

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۱۶:۴۲ ] [ helen ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب