مجموعه ای از مقالات ترجمه شده در زمینه های مختلف
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

این مقاله یک پست وبلاگ 5 قسمتی تجدید چاپ شده از Hearing Health and Technology Matters (HHTM) است. با اجازه HHTM و نویسنده تجدید چاپ شده است. برخلاف پست‌های اصلی وبلاگ HHTM، این نسخه شامل برخی پرسش‌ها و پاسخ‌ها بین نویسنده مقاله، امین آملانی، و برایان تیلور، سردبیر Audiology Practices است. اگر یک مدیر مطب، مالک یا یک پزشک هستید که می‌خواهید درباره پیچیدگی‌های قیمت سمعک بیشتر بدانید، فضایی آرام پیدا کنید و در آن جستجو کنید. قیمت سمعک
بخش 1: روندهای اسمی عمده فروشی
قبل از فرو رفتن در شکافی از ارقام و اعداد، از این فرصت استفاده می‌کنم تا خواننده را به چندین جنبه مرتبط با داده‌های عمده‌فروشی کالیبره کنم. اخطارهای نوشته شده در سال های 2013 و 2016، که در زیر بیان شده اند، امروز نیز صادق هستند:
خطوط طبقه‌بندی که ردیف‌های سمعک را از هم جدا می‌کنند - اقتصادی از سطح متوسط ​​تا ممتاز - با توجه به تنوع در خطوط تولید، تفسیر سازنده از سطوح فناوری و قیمت‌های اتخاذ شده توسط بازار تا حدودی مبهم هستند.
مجموعه داده واقعاً یک نمونه است، که توسط یک جناح کوچک ارائه شده است که من از آنها حمایت می کنم.
قیمت های گزارش شده برای خرید تک واحدی بدون تخفیف اضافی می باشد.
قبل از سال 2004 هیچ داده ای در دسترس نیست.
شفافیت پادشاه است.
شکل 1. قیمت اسمی عمده فروشی سمعک، به دلار آمریکا، برای خطوط تولید متوسط ​​(دایره های پر شده آبی)، درجه برتر (دایره های پر شده قرمز)، و اقتصادی (دایره های پر شده سبز).
قیمت عمده سمعک متوسط، ممتاز و اقتصادی

 

قیمت گذاری عمده فروشی درجه یک
محصولات ممتاز به صورت دایره های قرمز پر شده در شکل 1 نشان داده شده اند.
مقایسه ها با استفاده از مقایسه های اسمی (به عنوان مثال، برای تورم تعدیل نشده) به دست می آیند.
در سال 2004، ارائه دهندگان به طور متوسط ​​1259 دلار برای یک محصول درجه یک پرداخت کردند. در سال 2019، یک محصول به طور قابل توجهی پیشرفته تر و سطح برتر با میانگین قیمت عمده فروشی 1356 دلار در دسترس بود.
تفاوت اسمی در قیمت عمده فروشی بین سال های 2019 و 2004، 97 دلار است. در یک بازه زمانی 16 ساله، این تفاوت معادل کمی بیش از 6 دلار افزایش در سال است.
با گذشت زمان، قیمت عمده فروشی سمعک های درجه یک غیرخطی است و در سال 2010 به اوج 1453 دلار و در سال 2015 به 1150 دلار رسید. سمعک اقدسیه
قیمت های عمده فروشی در سال 2016 شروع به افزایش کردند، زمانی که یک واحد واحد را می توان با 1221 دلار خریداری کرد. در سال 2019، یک واحد به طور متوسط ​​​​1356 دلار است.
در سال 2019، قیمت اسمی عمده فروشی 206 دلار در هر واحد نسبت به میانگین قیمت در سال 2015 افزایش یافته است.
با توجه به پیشرفت‌های فناوری در اتصال بلوتوث، قابلیت شارژ مجدد، هوش مصنوعی و تغییر شکل سمعک‌ها برای ردیابی سلامت و تندرستی کاربر، این افزایش قیمت تعجب‌آور نیست.
در قسمت 2 این مجموعه، ارزیابی خواهیم کرد که آیا ارائه دهندگان این افزایش قیمت تمام شده کالا (COGS) را در قیمت گذاری خرده فروشی خود در نظر می گیرند یا خیر.

قیمت گذاری عمده فروشی در سطح اقتصادی
محصولات اقتصادی به صورت دایره های سبز رنگ در شکل 1 نشان داده شده اند.
مقایسه ها با استفاده از مقایسه های اسمی (به عنوان مثال، برای تورم تعدیل نشده) به دست می آیند.
قیمت عمده فروشی سمعک های اقتصادی نیز غیرخطی است و در سال 2016 به اوج 471 دلار و در سال 2006 به 253 دلار رسید.
خواننده زیرک توجه خواهد کرد که الگوهای قیمت گذاری در سطح اقتصادی معکوس با الگوهای قیمت گذاری سطح برتر هستند. به این معنا که:
با افزایش قیمت‌گذاری در سطح اقتصادی، قیمت‌گذاری در سطح برتر کاهش می‌یابد و با کاهش قیمت‌گذاری در سطح اقتصادی، قیمت‌گذاری در سطوح برتر افزایش می‌یابد.
این الگوهای قیمت گذاری اساساً در زمان هماهنگ می شوند.
قیمت محصولات اقتصادی در سال 2019 به طور متوسط ​​46 دلار بیشتر از سال 2004 در هر واحد است.
از سال 2016 که قیمت یک محصول تک واحدی 471 دلار بود، قیمت تک واحدی در سال 2019 به طور اسمی 145 دلار کاهش یافته است.
در قسمت 2 این مجموعه، این کاهش COGS انتظار می‌رود که درآمد بیشتری را برای تمرین به همراه داشته باشد.
فرض بر این است که هزینه های عمده فروشی برای این ردیف کاهش یافته است - و انتظار می رود در آینده کاهش یابد - تا ارائه دهنده بتواند با محصولات مستقیم به مصرف کننده رقابت کند.

متوسط ​​قیمت عمده فروشی سمعک
میانگین قیمت عمده فروشی سمعک با دایره های آبی پر شده در شکل 1 نشان داده شده است.
مقایسه ها با استفاده از مقایسه های اسمی (به عنوان مثال، برای تورم تعدیل نشده) به دست می آیند.
میانگین قیمت عمده فروشی شامل همه رده های محصول (به عنوان مثال، اقتصادی، اقتصادی-پرمیوم، سطح متوسط، پیشرفته، ممتاز) است.
از سال 2004، میانگین قیمت عمده فروشی سمعک به صورت خطی افزایش می یابد.
سطح برتر در مقابل میانگین هزینه عمده فروشی
در سال 2004، تفاوت اسمی در هزینه عمده فروشی بین یک محصول درجه یک و متوسط ​​سمعک 802 دلار به دست آمد.
در سال 2019، تفاوت اسمی در هزینه عمده فروشی بین یک محصول درجه یک و متوسط ​​سمعک به 582 دلار کاهش یافت.
کاهش تفاوت قیمت بین سمعک های درجه یک و متوسط ​​در طول زمان نشان می دهد که هزینه عمده فروشی دستگاه های سطح متوسط ​​به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
این یک یافته غیرمنتظره بود و داده هایی برای اثبات این نتیجه درخواست شده است.
میانگین هزینه عمده فروشی در مقابل سطح اقتصادی
در سال 2004، تفاوت اسمی در هزینه عمده فروشی بین متوسط ​​سمعک و یک محصول اقتصادی 177 دلار بود.

 

منبع: https://www.audiologypractices.org/an-analysis-of-us-hearing-aid-pricing

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۱۶:۴۲ ] [ helen ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب